Wednesday, May 29, 2013

[TWITTER/TRANS] 05/28/2013 YONG UPDATED TWITTER FOR THAI FANS


여러분! 오랜만이네요! ㅋ블루문 서울이 끝나고 여운이 가시질 않네요 ㅋㅋ 다시한번감사드립니다! ! 태국교과서에 저희가 나왔다고 들었는데 이렇게 직접 보니깐 되게 새로워요!ㅋㅋ 태국팬분들 감사해요! ㅋㅋ 찾아가도록 할게요!!! 어디서나 응원 많이 해주시고 사랑주셔서 감사드립니다!!! 앞으로 더욱더 멋진 모습 보여드릴수 있도록 열심히 하겠습니다! ㅋㅋ 소류ㅣ질러어어어어어어어ㅓㅓㅓㅓ!!!!

TRANS: Everyone! It's been a long time! k Blue Moon Seoul is ended but the feeling/emotions remained kk Once again, thank you very much! k Ah! I heard that we are in a Thai textbook, now that I see it directly, it feels good! kk Thanks to Thai fans! kk we will make another visit!!! Thank you for lots of love and supports!!! We will work harder to show more improvements in the future! kk SCREAAAAMMM!!!! kk.

source: @cnblue_4
Trans: cnblue4u.com
Posted by: wendy @indonesianboice

No comments:

Post a Comment