Saturday, June 1, 2013

[TWITTER|TRANS] CNBLUE, Jung Yonghwa, Hello ~u Sydney~



여러분!!! 드디어 호주 공연이 모두 끝났습니다! 오늘 시드니 !!! 정말 뜨거웠어요! ㅋㅋ 헬로~우 싣니~ ㅋㅋ 멜버른에 이어서 시드니도 비가 내리네요. 제가 비를 좋아해서 비도 응원해주는 것 같아 기분 좋네요!ㅋㅋ 한국은 지금 어떤가요? 전 시드니를 즐기고 돌아갈게요! 이상 정용화 특파원이었습니다. 소류ㅣ질러!!!! (이거 오타아닙니다)ㅋㅋ 뿅!

Everyone! Finally all concerts in Australia had ended! Today is Sydney! It was hot here! kk Hello~u Sydney~ kk It is raining here the same as Melbourne. I like raining, so it’s good as if rain cheer us, too! kk How is in Korea now? I’ll return after I’m enjoying Sydney! That’s all, this is a correspondent Jung Yonghwa. Seorhuijilreo!!!! (It means Make some noiseee!!!) (This isn’t mistype) kk bbyong!

Source @CNBLUE_4
Trans by Satsuki @ cnboice
Edited and Posted by Tara Lee @ cnboice/bpb decoded

No comments:

Post a Comment